03 oktober 2012

Marius og finlandshette ;D


har strikka enda en marius genser.
denne er størrelse 2år og er strikket i Smart..
likte fargene veldig godt.
denne er julegave til en liten tante gutt :D


å i dag har æ strekka ei finlandshette.
denne er strikket i alpaca mini og vivaldi og den ble veldig myk :D



Nå har jeg lyst til å strikke en tøffingvest fra den nye strikkeboken jeg har kjøpt
i all enkelhet av marte helgetun.. maaange fine oppskrifter på enkle barnehage/penklær..
Published with Blogger-droid v2.0.8

2 kommentarer:

  1. Så herlig!
    Hvor har du funnet oppskriften til lua hen?=) Har så lyst til å strikke en til gutten min:D
    Send gjerne svar på bloggen min så jeg får det med meg:p
    Kristina
    kristinapokerface.blogg.no

    SvarSlett
  2. Nydelig Marius-genser!! Holder på med en selv her... Likte veldig godt fargene du har brukt!!
    --klem--

    SvarSlett