17 august 2012

bitt av Dorthe basillen.



Da va æ å bitt av Dorthe basillen :)
denne er til lille jenta mi i størrelse 2-3år og er strikket i alpakka mini og kitten mohair.
den blir vældi deilig og myk og go å ha til høsten/vinteren.
denne gensern er utroli ænkel genser å strikke..
når jeg er færdi med denne så skal jeg starte på min og så bi d en til til ei venninne.
Gleder meg til å ta den på å krype opp i sofan når d blir kalt ute :D

også er jeg snart færdig med barnehagedressen til pia mi, som har første dag på Tirsdagen.

 

5 kommentarer:

  1. Så mye fint du strikker Linn-Marte! Skikkelig proff er du jo! Jeg har ikke strikke så mye, mest hekla.
    Klæm :0)

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk :D
      har så løst å lær å hækle, men æ får d ikkje heilt t :P

      vi har føræsn bursdagsgava her som e t ongan dine.. trur andreas har glæmt dæm i all fløttinga og oppussinga:P

      Slett
  2. Så spennende! tenkte å strikke en Dorthe genser jeg og=) hvilke garn har du brukt? ser folk bruker litt forskjellig =)

    SvarSlett
    Svar
    1. æ har strekka denna i kitten mohair og alpakka mini (sandnesgarn)
      skal strikke en til i alpakka og vivaldi fra Drops..
      e vældi fornøyd me resultate :D

      Slett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett